Ullared dag två

I Lördags gick jag och Ann upp vid halv sju för att vara vid Ullared till sju när dom öppnade. Och där började dag två på Ullared. Köpte de sista julklapparna och grejerna då, vid 10 tiden började det bli sjukt mycket folk där inne, gick knappt att gå där inne och absolut inte med en stor vagn. Det gick inte att gå och småkolla lite, det var bara att plocka på sig i farten, gick inte att gå tillbaka och kolla pga folkmassan. Var helt sjukt, och kön utanför var hur lång som helst. När vi var klara packade vi bilen med alla kassar, jag fyllde nog 6 stora kassar mas saker. Känner mig verkligen super nöjd över resan. Har vart väldigt trevligt!! :)
 
Här kommer lite bilder på de jag köpt till mig själv:
 
Till vänster är lite grejer till Mattias och sen till höger är vårt nya bedset. Var skit snyggt så kommer nog bli väldigt bra i vår säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0