IKEA

Igår var jag och Mattias till Västerås efter jobbet och gick igenom IKEA. Köpte lite allt möjligt, bland annat så köpte vi lampor som vi ska ha monterat i garderoben, kommer bli skit snyggt! Sen köpte vi en ny matta, gardiner och en lampa till sovrummet. Bestämde även oss för vilken säng vi ska köpa, provade ut madrasser osv. Kommer bli en super bra säng vill jag lova, och kommer bli ÄNNU svårare att komma upp på morgonen, jag tror jag lär förvarna min chef och kollegor om det ;)

Det vart himla stressigt i slutet så hann inte kolla på allt, men vi ska dit igen om två veckor och då kommer vi ta en heldag där och kommer få med massa roligheter hem :D

Stannade på Max på vägen hem och åt, sen poppa vi musik hela vägen hem, satt och sjöng båda två, alltid lika kul. Haha!

Kvällen slutade med ett avsnitt av bonde söker fru.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0