Lunch

Igår var en riktigt dålig dag, allt som händer och sker runt omkring mig kom ifatt mig och jag kände mig så liten. Allt snurrade i huvudet och all kraft försvann för ett tag. Men när det mesta känns tufft har man sina nära och kära som hjälper en tillbaka.

Men det var inte bara en dålig dag igår, vi var iväg till Mattis bror som fyllde år igår. Vart fika där och det var trevligt. Grattis igen till din Danne! :)

Har hållt på å letat efter 80 tals kläder och maskeraddräkter för fullt, fått en massa hjälp och tips från mina vänner, det uppskattas verkligen. Tror jag har så det räcker till 80 tals festen nu iallafall :D

Och idag när jag kom till jobbet stod en full kasse med kläder till min förvåning på min plats. Då var det snälla Nina som rensat garderoben och tänkte på mig då, så nu jäklar ska jag hem och kika i den efter jobbet. Känns som julafton just nu! ;)

 

Ska bjuda er på två gamla kort på mig som jag fick av Wanja igår.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0