Ny säng

 Tror ni inte biljetterna till Avicii tog slut på någon minut.. blir så irriterad när folk köper upp en massa biljetter och sen säljer dom på blocket för dubbla pengar. Dryyyygt! Men vi ska försöka lösa det där på nå vis :)
Löning igår, kändes bra... tills idag då man är pank igen, haha. Men har gått till bra saker, idag var jag och Mattias till Västerås och gick på erikslund. Köpte ny säng på ikea och massa andra tillbehör, nya täcken, kuddar, lakan osv. Allt blir nytt! :)
 
Så idag har halva dagen gått åt till att shoppa och sen har vi monterat detta hela kvällen. Körde även iväg gamla sängen till Karlbo och lämna släpet. Har lite kvar men nu ger vi upp för klockan är fan 01:00 snart.
Igår vart det lite festligheter, Mattias var iväg på annat håll så Melinda, Emelie F och Jessica kom till mig och drack lite vin, var super mysigt! Dom gick vidare till krogen sen men eftersom jag skulle upp och köra tidigt idag så fick jag hålla mig lite lugn och gick och la mig då istället. :)
 
Här kommer lite resultat på sovrummet hur det ser ut nu, (före/efter bild). Ska upp tavlor och en dekor på väggen, annars börjar det blir klart!
 
FÖRE
 
 
EFTER
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va bra det blev! sängen va jättefin! :)

2013-10-28 @ 12:54:47
URL: http://camillanataliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0