Tjejkväll

Igår var jag och klippte mig på Hårfager efter jobbet, vart rätt nöjd. Men var tvungen att klippa av en bra bit. Ska lägga ut kort på det sen :) Sen på kvällen hann jag träffa Ida en snabbis på en cigg, var trevligt! Blir allt för länge mellan gångerna. Idag efter jobbet åkte jag hem och bytte om, åkte sedan och träffa Jessica, Emma och Birgitta från jobbet och körde intervallträning. Fyyyy, jag var helt död efter det passet! Det vart intervaller i 4 kilometer…jag kan ju säga att jag är lätt den minst tränade utav oss, så jag försökte hänga med så bra jag kunde ;) Men det är alltid kul att åka iväg ett gäng och träna!

Efter de åkte jag hem och duscha och hämtade upp mina lillasyster Elsa, vi drog till tjejkvällen på stan och shoppade. Jag hittade en jacka, ett par leggins och ett linne. Elsa köpte också en ny snygg jacka och ett par leggins. Visar bild på det sen också :)

Var sjukt mycket folk på stan som vanligt en sån här kväll, parkeringen var helt full och man fick stå länge i kö.

Tyckte jag hann med mycket ikväll. Men nu är min kropp helt slut, om jag blundar nu kommer jag somna på direkten!!

Mattias har vart duktig och satt upp lister både uppe och nere nu också, så nu är det bara latexfoga för resten.. sen är vi typ klara :D Väntar fortfarande på den där jävla dekoren, men de lägger vi på is så länge.

Nu ska jag se bonde söker fru på tv4 play sen är det god natt från mig!

Imorgon ska jag på stan med Emelie H.

 

Puss och god natt!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0