Ullared bokat

 Åh just nu längtar jag som bara den till Ullared!! Jag ska dit med svärmor/far om typ två och en halv vecka. Ska köpa så mycket julklappar jag bara kan när jag är där.. kollat på deras hemsida och upptäcker redan nu att det kommer spåra, haha kommer vilja ha så mycket själv. Kommer vilja köpa massa till hemmet. Men ska försöka hålla mig i styr. Haha. Ska iaf som sagt köpa årets julklappar där. Hoppas jag hittar nått bra till alla i familjen, skulle vara skönt att få julklapparna klara redan nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

Åh lyllos! Vill också dit! Det finns så sjuukt mycket man vill ha ;D

2013-10-29 @ 22:19:24
URL: http://emeliewahlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0