3096 Days

Igår efter jobbet åkte jag, Mattias, Stefan, pappa och Edith till Sara och Ove där det vart firande för Sandra som fyllde 17 år. Stort grattis till henne! Vart fika där och satt och pratade, vart en trevlig kväll. Sen när vi kom hem kollade jag och Mattias på en film som verkligen var hemsk att se. Det är en verklighetsbaserad film som handlar om kidnappningen av Natascha Kampusch. Den kan jag rekommendera er att se :)

 

 

Handling: ”År 1998 kidnappades tioåriga Natascha Kampusch mitt på ljusa dagen i Wien. I åtta år hölls hon fången i ett trångt källarutrymme, innan hon slutligen lyckades fly. Det här är den gripande och sanna historien om hennes 3096 dagar i fångenskap.”

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0