Helgen

 Gud vad snabbt den här helgen har gått. Men känns ändå som att jag hunnit med mycket. I fredags eftermiddag och dagen på söndagen gick åt till att tapetsera klart sovrummet. Så nu är vi äntligen klara med det och det vart riktigt bra! :) Sen på kvällen kom Emelie H till mig, vart en mycket trevlig kväll. Som jag saknat henne!! Gick först till Trapper och åt god mat och sedan vart det en filmkväll. Mys!
Idag när jag vakna åkte jag, Mattias och Ersson till City Burger och åt lite mat. Sen skulle vi sätta upp vår dekor när vi kom hem. Men för det första fick vi en dekor som saknade vissa delar, och den var skrynklig när vi fick den.
Men nu verkar det som att vi inte får returnera den, så ska bråka vidare med dom.
Så vi åkt till mamma och syskon istället och gav bort lite kläder igen, Mattias hade rensat garderoben så Jocke och Stefan fick lite.
Åkte sedan till Ica och sen hem, Rebecca följde med för jag skulle klippa henne. Så har klippt henne nu och nu kollar vi Wallander.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0