Måndagmorgon

God morgon,

 

Då var det måndag igen, känns som att den här veckan kommer gå väldigt snabbt. Har haft en perfekt helg, hunnit med allt möjligt! Så vad händer i veckan… idag efter jobbet ska jag på Tabata med Anna Ö, tisdag ska jag klippa mig. (Lite nervös inför det) Torsdag ska jag umgås med Emelie H innan hon drar sig tillbaka till Umeå. Så lite inplanerat är det. Jag och Mattias ska även sätta upp listerna i sovrummet både upptill och nertill. Sen gå runt med latexfog där det behövs.

Sen är det äntligen dags att montera upp nya garderoben, som jag har längtat!

 

Håller fortfarande på att krångla med dekoren, hoppas vår handläggare på konsumentverket kan hjälpa oss med detta nu.

 

Nu ska jag dra vidare till jobbet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0