Packat

Somnade på soffan när jag kom hem idag, skulle bara vila 20 minuter, vaknade halv åtta :( vi hade bestämt att vi skulle gymma idag också, men efter mycket om och men så bestämde vi osa för att köra ett pass ändå. Gick faktiskt bra och det är kul när man väl är där och kört några övningar. Sen hem och packade för imorgon åker vi på konferens med jobbat på Hasseludden i Stockholm. Blir kvar där tills på lördag och sen drar jag vidare till min kusin som fyller år. Blir party då också, så blir borta i Stockholm över hela helgen. Nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen. Ska snart sova för blir tidig uppgång imorgon! Puss och godnatt mina vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0