Påskhelgen

Då var det dags för lite uppdatering igen, har haft en väldigt bra påskhelg!
I fredags kom Jessica, Erik, Stefan, Enoksson, Ersson och Peter hem till oss, drack lite här och sedan åkte vi till Borlänge och gick på Liljan där Kristet utseende spelade. Vart massa dans och fylla.. ja full vart jag och ångest hade man dagen efter. Varför ska man bli så dryg när man har lite alkohol o kroppen?!?  ;)
 
 
I lördags testade jag mig på att koka kött för första gången, vart märgpipa. Vart faktiskt väldigt gott, drygt bara att det tar sån tid att göra. Mot kvällen sen bjöd Mattias mig på middag på Olearys, mys! Sen åkte vi till Camilla och Jocke som hade fest, tog någon öl där och var sociala innan de skulle ner på krogen. Vi drog då hem istället och hade myskväll till en film. Ska tipsa om den sen för den var riktigt bra!  
Igår var vi till Niklas och Lovisa i Fors. Där vart vi bjudna på grillat och sen sjöng vi Sing star och drack lite öl. Var en väldigt trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0