CCW

 Classic car week har levererat som vanligt. Detta år var det jag, Mattias, Stefan, Enoksson och Andersson som åkte upp i onsdags. Vi åkte två bilar upp, Enok tog med sin gammelbil som vi crusade med. Mötte upp Anna, Stefan, Elsa och deras kompisar där som vi hängde en del med.
Vart mycket festa såklart! (y)
 
Elsa var med oss också och crusa på torsdagen, det var kul efter en himla massa killsnack så behövdes en tjej. ;) Vi shoppade lite på marknaden sen också. Ska visa er bilder sen på klädera.
 
Åkte sedan hem idag, fredag och är skapligt slut. Har inte ens tagit in all packning från bilen än. Sovit en stund på soffan, duschat och ätit typ. Orkar inte gör mycket mer efter en tredagars ;) Har vänner som ville vi skulle ut idag, skulle vart himla kul för det var längesen jag träffa dem men jag inte ork alls kvar. Får bli soffhäng hela kvällen tror jag. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0