Kos, Grekland del 1

 Sorry för dålig uppdatering, men har vart i Kos, Grekland i en vecka nu och har inte haft tillgång till internet.
Resan började ju bra, i onsdags förra veckan fick jag remiss till akuten och det visade sig att jag trodligtvis hade en spricka i revbenen från lördagen när jag var ute, fråga mig inte hur det gick till ;o. Samma natt skulle vi åka mot Arlanda så det var bara att försöka tänka bort det onda. Åkte vid halv tre på natten och vi stanna på donken efter vägen, upptäcker då att jag har fått på mig omaka skor.. haha tänkte de här är inte sant! Trött som man är och virrig så kan detta alltid hända mig ;)
 
Vårt hotell rum
Vi hade en egen strand vid havet som låg precis vid hotellet
Mattias börja blöda näsblod första dagen på Kos, och det var inte jag som slog till honom den här gången ;)
På kvällen var vi ut och skulle ta en drink, Emma sa; Där kan vi gå in.. kom igen det blir kul! Kollade dit hon pekade och det var en stig in i mörkret, ingen belysningen, ingenting..Stod på en skylt att vägen ledde till stranden så vi började gå på stigen. Kom en bil i snabb fart på stigen så vi skrek "göm er bakom trädet" och alla slängde sig åt sidan, när bilen kört förbi började vi asgarva, där stod vi som fånar bakom ett träd och gömde oss mitt i ingenstans xD Såg ingenting men ju närmare vi kom började vi höra ljud så vi följde ljudet på stranden och kom till en supermysig krog! Vi överlevde kvällen iallafall ^^
Tog en vända ner till Kos stad och kollade vid hamnen och kikade runt.
Min älskling i poolen
Körde ett vattengympa pass på hotellet. såg lite kul ut faktiskt ;)
Chill vid poolen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0