Kos, Grekland del 4

 På måndagen hyrde jag, Andersson och Mattias cykel och drog ner till Kos stad för att kika.
 
 
På tisdagen åkte jag, Emma, Jessica och Roger med båt över till Bodrum, Turkiet för att shoppa. Vilken skillnad det är där mot i Kos. I Kos vågar man inte pruta för där sitter prislappar redan uppe och ingen som försöker få in en i affären. I Turkiet är dom som gamar, man ska prova, de skriker efter en, de ska diskuteras pris och man ska pruta mycket, inte för mycket för då blir de sura men inte för lite heller för då blir  man blåst. Ja det är verkligen drygt. Köpte inte allt för mycket för orkade inte hålla på att tjaffsa med försäljarna. Ska visa bilder på de jag köpt sedan.
 
Har vart en himla kul semester och jag vill tacka alla som följde med och gjode den här resan! Dock har jag legat lite halvkrasslig hela tiden, huvudvärk och knarkat halstabletter hela semestern. Jobbit när man inte kan slappna av helt. Var redan innan halvdålig så vart väl inte bättre av att vi åkte. När vi åkte hem så hade jag nog smittat ner allihopa, nästan alla kände sig dåliga så det var inge bra. Idag ligger jag hemma från jobbet, har sån jävla hosta som vägrar ge sig. Förkylning och hosta är inte vad jag önskat just nu! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0