Kräftskiva

Då var det dags att uppdatera helgen då. I fredags ägnade vi kvällen åt att storstäda lägenheten, packade inför resan, klippte Mattias hår och sedan bara slappa framför tv:n. Vart en rätt soft dag! På lördagen var vi ner på stan och gjorde lite ärendet, sen kom Stefan och hans tjej Emilia över och vi bjöd på middag, vart pulled pork till tacos.. vart väldigt gott!! Andersson och Ersson kom också förbi och vi tog någon öl innan vi gick över till Camilla och Jocke som hade fest. Vart massa shottar där och hade himla kul som vanligt! :D Drog senare ner på krogen och dansade hela kväll, vart en aning full bara så dagen efter ägnade jag åt ångest! Att man aldrig lär sig att sprit inte är bra :P När jag vaknade på söndagen hade jag en kraftig värk i magen också, typ vid revbenet.. gör skit ont när jag andas in, vet inte om jag slagit i de eller vad jag har gjort. Trodde det skulle gå över men har fortfarande skit ont! :(

Sen vart det kräftskiva hos svärföräldrarna i Karlbo. Jag är ju så kass på att skala de där så vart inte så många för mig, åt mer av smörgåstårtan och brödet ;)

Vi vart kvar där till sent på kvällen så när vi kom hem var det nästan sovdags direkt.

 

Liter dålig bild, skulle knäppt med kameran istället. Tycker kameran på telefon bara bli sämre och sämre :(
Fint uppdukat med kräftor :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0