Onsdag

Idag är det onsdag iaf, skrev fel på mitt förra inlägg fick jag höra idag.. och jag är inte förvånad, jag har vart dagvild hela den här veckan ;) haha!
Var jag upp på stan under lunchen och köpte med mig lite bikinis, har försökt leta länge nu men det finns ju inga alls. Helt värdelöst, nu hittade jag iaf några som får duga. Vill ju ha nått nytt med utomlands.
Har känt mig seg hela dagen idag, haft huvudvärk till och från. Efter jobbet åkte jag och Mattias iaf till gymmet och körde en timme. När vi kom hem gjorde vi mat, vart kött, stekta morötter, potatisgratäng och tzatziki.. gott var det!

Var även ut en sväng och mötte min fina vän Ida, satt och snackade ett tag :) <3
Skulle också få en gäst hit över kvällen, Viktoria min lillasyster, men eftersom hon har sin epelepsi och fick ett rätt stort anfall igår så vågar vi inte låta henne vara här själv imorgon när vi åker till jobbet. Det får bli en annan dag när vi är hemma eller någon annan.
 
Nytt
Nu är det mys framför tv:n resten av kvällen.
Puss och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0