Kings arms

 Snart är äntligen den här jobbveckan över, bara morgondagen kvar sen blir det helg. 
I igår var jag på kontroll hos läkaren och skulle ta lite tester, de skulle ta blod och som vanligt hittade de aldrig nå bra blodkärl på mig :( Fick sticka i båda armarna, hatar det och nu är jag blå där de stuckit, klena jag :P
Skulle ta urinprov också och jag skulle ställa de i ett skåp där inne, hittade aldrig de där skåpet så jag ställde det i skötbordet istället. Haha, trodde verkligen att de skulle stå där ;´D
 
Mot kvällen sen gick vi till Kingen för att äta och fira Andersson som fyllde 29 år! Stort grattis! :D
Det blev jag, Mattias, Ersson, Andersson, Enoksson och Emelie F, mycket trevlig kväll!
 
 
Fick en present idag på jobbet också för att jag tog många mail.
 
 
Nu har jag precis vart över till bästa Ida och druckit te och snackat skit. Ska mysa ner i soffan nu och kika på film.
Puss och godnatt, snart är det juuuuuuul! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0