Köpenhamn

I fredags åkte bussen mot Arlanda. Därefter tog vi flyget till Danmark. Årets julfest skulle hållas i Danmark detta år därför åkte vi dit med jobbet. När vi kom fram så åkte vi först och kollade hur de jobbade på deras Q8 kundservice, var intressant att se faktiskt (av de jag såg, jag förstod inte mycket av danskan.. haha)
 
 
Åkte sedan mot hotellet,hoppade in i duchen direkt när vi checkat in och sedan fixade oss innan bussen gick mot tivolit där festligheterna skulle vara.
 
Vi hade skit fin utsikt från vårt hotellfönster.
Sedan kom Emmelie de forest, vinnare av eurovision och sjöng för oss. Grymt bra!
 
Hade iaf en toppen kväll med underbara kollegor! Hände dock en läskig sak under kvällen, det var jätte varmt där inne vid discot sen och man fick knappt någon luft. Stod i kön för att hämta vatten och känner hur svetten kommer. Det börjar svartna för ögonen och benen börjar skaka och vika sig. Så jag lämnar kön för att försöka ta mig ut och ta luft men då ramlar jag ihop, kroppen orkade inte hålla mig uppe. Fick hjälp att ta mig ut och ta luft och Daniel gick iväg för att hämta vatten. Tur man hade omtänksamma kollegor som hjälper och stöttar en. När jag satt mig där ute börjar jag skaka och kände paniken. Fyy var verkligen det läskigaste på länge.
Det vart iaf bra efter att ha fått luft och vatten.
Det andra värsta på resan var när vi skulle gå tillbaka till hotellet från tivolit, spöregnade och var kallt mitt i natten, 3 kilometer i högklackat efter en kväll då man dansat och stått i princip hela kvällen.... behöver jag säga mer?!
Flygresan gick iaf över förväntan, piloten var duktig och trycket i öronen vart inte allt för hårt denna gång. Skön bussresa hem sen också, lyssna på musik och halvsov hela vägen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0