Alla hjärtans dag

I fredags var det alla hjärtans dag och vi hade en riktigt trevlig kväll. När jag kom hem fick jag blommar och choklad av min älskling, sen gjorde vi lite mat och kollade på film. Mys!
 
 
Igår klippte jag både Mattias och Stefan på dagen, det tog ju ett bra tag. Duchade och fixade mig för på kvällen skulle vi på fest hos Camilla och Jocke. Ersson och Andersson kom hit först och gjorde oss lite sällskap innan Enoksson kom och hämta oss och vi drog vidare till Camilla och Jocke. Där vart det fest och det var himla roligt! Senare åkte vi ner till krogen och lyssna på Medina, dansade och hade kul. Var dock en tjej på krogen som var helt galen, trodde hon var ninja eller nått. Höll på och sparka folk och var allmänt störd, brottades med vakter gjorde hon också.
 
Ersson, Stefan och Jessica G sov sedan kvar hos oss så idag har vi legat och slöa i soffan princip hela dagen ><. Kollat på två rätt dåliga filmer också, hehe.
Städat undan och nu har jag och Mattias precis ätit toast. Mums! Vi var till Hemköp och skulle handla så sitter det fem småtjejer innanför dörren och "hänger" eller nått.. man undrar ju vad de folket har för liv. Kan man inte sitta hemma hos någon då? Bättre det än att sitta inne på Hemköp kan ju jag tycka :P Aja, nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra kväller. Imorgon är det ju dags för jobb igen.
Puss och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0