Kväller igen

Igår vart en väligt lång dag på jobbet, jobbade 11 timmar. Gick jätte bra när jag var på jobbet, var lugnt och skönt.. det var först när jag kom hem och satte mig i soffan som jag kände hur trött jag egentligen var :P
Var och åt lunch med Emma och Josefin också på Köket i gränden, var trevligt!
 
Idag efter jobbet var jag till gymmet och mötte upp Emelie A, Elin och Elsa var med oss så gick vi på ett pass Core. Kändes riktigt bra i magen så imorgon kan jag nog ha träningsvärk ;)
 
Satt och kollade igenom gamla bilder och såg att det blivit ett mycket bättre resultat i ansiktet efter jag år roacutan mot acne. Ni ska få se skillnaden.
 
 
Innan
Efter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0