Lilla Ossian

 I lördags var vi först till Hedemora och skulle kika när Danne körde 8 timmare race. Men när vi kom dit hade dom redan brutit så vi stannade och kollade lite när de andra körde.
 
 
Sedan åkte vi och hälsade på Magnus och Mia och jag fick äntligen träffa min nya kusin. Riktigt liten söt lillkille.
 
Både jag och Mattias höll Ossian.
Vart sedan kvar där ett bra tag, fikade och satt och snackade, var trevligt! Sedan åkte vi hem och kikade lite tv innan sovdags.
Idag var vi till Karlbo och hämtade min bil som vart på laddning, men när jag starta den vart det när strul med bilen så Mattias fick vara kvar och fixa det medans jag åkte och veckohandlade. 
Har gjort lite nya maträtter idag och tror det vart riktigt bra! Skönt att maten är klar nu för veckan. Har bokat gympass tre dagar den här veckan och sedan ska jag jobba över en dag så skönt att slippa tänka på maten ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Häääääärligt! ;D

Vad god maten såg ut förresten! Du får gärna komma och laga mat till oss också för hela veckan, hihi ;) <3

2014-02-09 @ 21:11:52
URL: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0