Spinning

 Imorse när jag vakna kände jag vilken jäkla träningsvärk jag hade i ryggen, haha det där passet jag körde igår lär ha gjort någon nytta iaf fast det inte kändes så då :P Idag har jag vart på ett spinningpass med Emelie A, känns riktigt bra i kroppen nu. Svettades som en gris ;)
Har haft superont i örat idag och hoppas verkligen inte att jag kommer få öroninflamation eller att jag ska bli sjuk nu igen, nej det vill jag verkligen inte!
 
Imorgon blir det en lång arbetsdag så ska lägga mig i tid inatt har jag tänk (får se hur det blir med det).
Har iaf precis duschat nu och kollat farmen, fyfan vilka nötter alltså, hatar redan Fikir.
Nu ska jag kolla tatueringar, är så suuuugen på en ny.. och vill ha en på armen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0