Torsdag

Har gått bra att jobba idag, den stora snackisen idag både på jobbet oich hemma har vart om PH, om Jeppe som vann. Tänk vad underhållande ett sånt där program kan vara ;) Mattias låg och sov när jag kom hem så jag följde med Jessica och Emelie W på en promenad på 45 min. Var skönt att gå en sväng!
När jag kom hem gjorde vi lite kyckling i ugn och wockade grönsaker. Mums!
Har satt in alla kort som jag beställt tidigare också i de nya albumen. Fanns dock inte såna album som jag vill ha och har sen tidigare. Helt slut över allt, nu fick det typ bara såna album som man klistrar in bilderna själv. Köpte några album först.. men då visade de sig att storleken var fel på facken, så fick byta till ett par andra. 
 
Nu ser jag nybyggarna och sen ska jag se farmen på playen.
 
Imorgon är det fredag!!!! :D
 
Puss och godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Emselie

Ja men eller hur! :D Skulle vara jätteroligt att träna tillsammans! :D Ska på nybörjar-spinning på tisdag och sedan tänkte jag köra x-fit på torsdagen, bara att hänga på om du har tid ;)

2014-02-06 @ 21:23:58
URL: http://emelies.vimedbarn.se
Postat av: Emelie

Åh vad roligt! :D Ja, core är också kul ju, beslutsångeeeest! :D

2014-02-07 @ 09:14:45
URL: http://emelies.vimedbarn.se
Postat av: Emelie

Nej det är lite tråkigt! Nu har jag bokat corepasset på torsdag iallafall :D

2014-02-08 @ 10:12:40
URL: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0