Tears of the sun

 Gokväll, vilken dag det har vart på jobbet, inte mycket som har fungerat som det ska. Bra start på det nya året ;)  
Efter jobbet mötte jag upp Jessica G på stan och kikade i lite affärer sen åkte jag till Ica och handla till maten. När jag kom hem fick jag ett sms från Mattias att han måste jobba över idag med så då frågade jag Emelie W om hon ville komma ner och äta lite med mig, så tråkigt att äta själv. Så hon kom över och det var trevligt. :)
Nu har jag hållt på med mina bilder, sorterat in dem i olika mappar. Jag måste ev. lämna in min dator snart för den  krånglar ju hela tiden (tyvärr har garantin redan gått ut :( )
 
Nu saknar jag Mattias, tråkigt att vara hemma själv. Tror jag ska hoppa in i duschen nu.
Ser fram emot morgondagen då vi ska till Västerås.
 
Juste igår kollade vi på en sjukt bra film! Har sett den förut, men den går alltid att kolla på igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0