Glad midsommar

 I torsdags efter jobbet åkte jag upp på stan och träffade Mathilda som jag saknat. Var väldigt längesen vi sågs sist och det ska vi ändra på. Tog lite fika på Café la rose och så kom Moa förbi så hon gjorde oss sällskap. Mycket trevlig eftermiddag. Sen åkte jag och hämta upp mamma och vidare till Mattias föräldrar för att kolla på ett vitrinskåp och matbord. Vart bjudna på fika där också :)
 
Midsommarafton åkte jag hem till mamma och åt grillat.
 
 
Senare kom Mattias förbi också efter att han jobbat klart. Amanda och Joakim följde sedan med oss hem och sen gjorde jag hair cut på Amanda.
 
 
På kvällen sen var jag chafför till både Stefan, Ida, Marcus, Mamma och Rauno. Och hämtade sedan på natten också, det är fint att vara nykter ibland ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0