Veckan som vart

Dags för lite uppdatering nu då, i måndags och tisdags körde jag mördarpass med Melinda på gymmet. Tränat armar (som jag sällan gör vilket gör så jag får världens träningsvärk) Haha, tränat mer också såklart men just den kroppsdelen gör extra ont. I onsdags var jag och Mattias till garaget och tvättade alla tre bilarna, både in och utvändigt. Jag hade inte tänkte följa med först men ångrade mig när jag kom till bilen efter jobbet. Äckelfåglarna hade skitit ner hela min bil :´( Jag skojar inte, de var inte bara en klick på bilen... usch!
 
Hela framrutan var prickig också :(
 
Idag har jag suttit och förberett de sista utbildningsmatrialen inför utbildningen nästa vecka.
Jag ska ju utbilda och vara mentor till de sommarjobbarna som kommer till min avdelning. Börjar faktiskt bli lite nervös... inte inför själv utbildningen, men just presentationen och uppstarten.
 
Idag har vi iaf vart på vår första husvisning, tyckte det var jätte roligt och lärorikt! Mycket fint hus var det också. Man kan ju inte annat än drömma om när man själv sitter i en kåk ;)
Sen var vi och hälsa på svärmor/far i Karlbo innan vi åkte hem och storstädat hela lägenheten, mindre kul -.-
Imorgon är det dags för karnevalsloppet och på lördag blir det crusing och fest, denna helg kan ju inte bli annat än bra :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0