Bad grandpa

13 Mars firade jag och Mattias 5 år, hade en väldigt mysig eftermiddag/kväll. Beställde hem lite mat och hade en myskväll framför tv:n. Jag älskar dig hur mycket som helst Mattias! <3
 
På fredagen var jag över till Jessica där Emelie W, Malle och Johanna också var där. De skulle ut på fest på kvällen men eftersom jag skulle iväg dagen efter så var jag bara där en sväng. Var väldigt trevligt, tog mig någon öl där och snacka lite skit :)
 
 
När jag var påväg hem sen mötte jag upp min lillasyster Rebecca som följde med mig hem. Hon sov sedan kvar här och vi satte på en film. Var en skit rolig film som jag verkligen kan rekommendera.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra att jag tipsade om den då :P

2014-03-17 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0