Födelsedag, Knivad, Fika

 Igår var vi först och tittade på ett par pjäksor som jag skulle köpa, de passade jätte bra vi så köpe dom! Har fått låna av svärmor tidigare men har fått lite ont i fötterna av dem, de har vart lite för små så nu känns det bra när jag har ett par egna.. hoppas det känns lika bra när jag använder dem i backen sedan. Men det visar sig nästa vinter, för nu blir det inge mer i år för min del.
 
Sen kom Emelie H förbi mig och vi fikade och snackade lite skit.. var väldigt längesen vi sågs så var verkligen supertrevligt att sitta och prata med henne ett tag.
När hon drog åkte jag och köpte present åt min lillebror och sen hämta jag upp Mattias och vi drog till mamma och firade stora killen som var 9 år. Vart bjudna på god mat där också.
 
 
Senare åkte vi hem och duscha och fixade oss innan vi drog till Andersson och parta lite. Vart lite mycket alkohol men det var ju tur vi var kvar där hela kvällen. Hade en grymt kul kväll, grillade där också. Vi sov kvar där så det vart bakishäng där idag. När vi var körklara sedan åkte vi hem och skrev handlingslista och städade undan här hemma. Åkte sedan och veckohandla och gjorde mat för veckan. Skönt att det är klart. Mattias åkte iväg och fixade min bil medans jag gjorde mat så vi vart typ precis klara med allt. Har även satt upp nya tavlan i sovrummet, vart fint!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, puss och godanatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0