Tacokväll

På lördagensmorgonen sprang jag och Mattias en runda på ca 5 km, jag höll på att dö som vanligt.. men jag klarade det och var himla nöjd när vi kom hem. Sen kom Amanda och Felicia förbi och snackade lite, skrev på lite papper inför Amandas praktik.. hoppas jag får reda på om Elin får praktik hos oss imorgon också.. lappen skulle tydligen vara inne nu redan på onsdag så lär ge henne ett svar också. Sen drog vi iaf och åt lite pizza med tjejerna innan vi körde hem dom. Åkte och handlade lite och sen kom Ida över en sväng och drack lite te, var trevligt!
Mot kvällen sen kom Camilla och Jocke förbi och åt lite tacos med oss och drack någon öl till, sedan fortsatt vi dricka och det vart en spontanutgång på natten sen. Gick till Kingen och dansade.
Mycket trevlig kväll och en väldigt bra lördag överlag :)
 
 
Idag har man inte vart lika kaxig, träningsvärk och bakfull... haha bra kombo xD
Aja, slöat typ hela dagen.. kollat lite resor och semestrar inför sommaren nu när jag äntligen fått reda på min semesterperiod :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0