Byggt/Festat/Solat

Har haft en underbar helg!! Och vilket väder vi har haft, toppen!

I lördags åkte vi hem till Ersson och hjälpte honom lägga altangolv, höll på nästan hela dagen.. super skönt när solen stekte på! Jag hade tänkt att bara sitta på en stol bredvid och sola medans grabbarna höll på att arbeta. Men det såg ju så kul ut och intressant att lära sig så jag hjälpte till att bygga jag med, kul vart det! Åt lite glass och pizza där också.

 
 

Senare åkte jag hem och tog en välbehövlig dusch.. hade bränt mig som fan också, hela näsan och axlarna och lite överallt. Sved på rätt bra i duschen. Fixade mig sen iaf och gick över till min vän Emma som fyllde år. Där vart det fest med hennes kompisar och sedan ut på krogen och dansade. En väldigt trevlig kväll!

 

Söndagen var jag skapligt bakis men ville ju inte sitta hemma hela dagen då vi hade så fint väder. Tog en huvudvärkstablett så åkte vi ut och åt lite mat och sen åkte vi till Danne och Gerda där Mattias föräldrar var också och fikade lite och busade med Tilde. Senare mot kvällen åkte vi hem och veckohandlade och sen vart det lite Talangmys innan sovdags.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0