Konstig dröm

Hade världens bästa kväll igår, bara allmänt glad, lycklig med livet. Mina vänner, familj och min underbara Mattias är de bästa jag har! Dock var det inte den roligaste natten… drömde en mardröm som var sjukt verklig. Drömde att jag och Mattias hade en stalker, hon var helt galen. Låter kanske inte så läskigt men det var den verkligen. Var så verklig så när jag vakna på natten våga jag inte ens öppna ögonen för jag var rädd att jag skulle se henne i vårt sovrumsfönster. Kröp in vid Mattias och kände min lite tryggare. ;) Haha sjukt!

Har iaf vart en riktigt tung dag på jobbet, trött pga att jag inte kunnat sova ordentligt och mycket att göra. Nu ska jag snabbt byta om för snart ska vi till gymmet och möta upp Anna, Elin och Elsa och köra ett pass.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0