Vinkväll/Morsdag

 Igår var min älskling på svensexa så jag åkte över till Gerda och Tilde en sväng och umgicks, var väldigt trevligt! :)
 
 
Efter jag vart där åkte jag ner på stan en sväng och sen hem och plockade undan lite, duschade och gick över till Maud. Emma, Josefin och Jocke kom också dit. Maud bjöd på jätte god mat och vin. Vart väldligt trevlig kväll. Sen vid midnatt drog jag ner till krogen och mötte upp lite folk, dansade och festen fortsatte.
 
Verkligen jätte god mat som jag ska försöka göra själv också ;)
 
Idag har det vart morsdag så vi åkte till Karlbo och vart bjudna på mat och fika hos Mattias föräldrar. Var kvar nästan hela dagen, skulle till mamma sen också men de var och fiskade så får ta dom imorgon istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0