Haha, alltså

 Jag kommer hem från jobbet och det första jag ser i hallen när jag kommer hem är detta:
 
Finn ett fel!
Haha, handduken hänger bland jackorna i hallen. Min kära Mattias har duschat när han kom hem och sedan råkat hängt den där, fråga mig inte var han gjorde i hallen med handduken. Men så jäkla kul, det gjorde då min dag iaf! ;)
 
Har vart upp till American på lunchen idag och ätit pizza med bästa Nina också som är hemma och är föräldrarledig från jobbet. Var kul att träffa henne en sväng fast det vart lite stressigt. Fick med mig en kasse med kläder hem också. Det tackar jag för! :D
 
Vi tog en promenad till Ica idag och handla lite mat, gjorde hemmagjorde hamburgare, muuuucke gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0