Smink

 Köpte lite nytt smink :D Det är konstigt det där att allt smink alltid ska ta slut samtidigt. Nu fattas bara ny rouge sen ska jag nog ha allt jag behöver. Snälla Elin E följde med mig upp på stan och hjälpte att välja ut!
 
 
Igår var jag och Elsa upp på stan och shoppade lite presenter, hittade alla presenter förutom till mamma. Men henne har jag köpt till idag istället. Tror alla kommer bli nöjda. Amanda och mamma fyller på fredag, Felicia och Tilde fyller på söndag + fars dag på söndag. Är mycket nu ;)
 
Mattias förstörde min pumpa i helgen :'( Han måla den på fyllan så jag fick ingen chans att göra den fin. Men jag lär ju säga att hn gjorde det bra ändå för att ha druckit ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0