Lördag

 Igår var Elin och Elsa här hemma när jag kom hem från jobbet, vi kollade på film och sedan körde jag dom till tågstationen. Hem och duschade sedan kom min kusin Emma till mig och det vart spontant utgång. Satt först här och drack lite sen ringde Andersson och vi skulle komma och dricka lite. Så vi åkte med med Ersson till Fors och satt hos han ett tag. Sedan drog vi till krogen och dansade. Var en kul kväll! :D
 
Idag var det mindre kul, vart sliten hela dagen. Körde pappa imorse då hans bil krånglar. Sen har jag vart över till Ida och provat maskeraddräkter, så nu är min halloween räddad <3
 
Nu väntar jag och Mattias på pizza, huuuungrig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0