Ullared bokat

 Nu har de gjort halloweenfint på jobbet, vart lite rädd när jag kom till jobbet i måndags ;)
 
 
Idag har vi vart till Karlbo hos Mattias föräldrar, lämnade tillbaka bilen som jag fått låna nu i några veckor, är verkligen jätte tacksam att jag fått låna den. Det underlättar ju verkligen att ha en egen bil. Men nu har jag äntligen en igen! Dock kommer det bli dyrare bensin och försäkring så egentligen så blir det nästan dyrare att äga bilen än vad jag använder den just nu.
 
Har precis testat mina halloweenträkter som jag fått låna av Ida och tror det blir djävulsdräkten. Längtar till fredagen!
 
Har även bokat in Ullared med Mattias, Emelie och Chrille så den 29 nov drar vi och bor kvar en natt och shoppar loss! Läääängtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0