23 år!

 Min födelsedag,

Då var man 23 år!

I torsdags var svärmor/far över och fikade lite. Fick en jätte fin blomma och ett presentkort på Ikea, väldigt bra då vi ska köpa nya set till köket, ska ha nya tallrikar, glas, bestick och allt… så det var bra! :)

 

I fredags efter jobbet kom mamma, Rauno + syskonen, mormor och morfar över på fika och där fick jag blommor, pengar och en kryssning.

På lördagen var jag och Mattias till Solvalla och kollade på STCC hela dagen.

 

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och bytte om för att åka till Therese och festa med dom. Hade en super rolig kväll. Dans på krogen vart det sedan.

 
 

Ramlade dock ner i en grop på förfesten när vi var ute, fick så jävla ont, byxorna gick sönder och nu har jag världens största blåmärke och skrapsår på knäskålen. :(

På söndagen kom Stefan först till oss och sedan kom pappa och Edith för födelsedagsfirande. Fick en jätte fin tröja av Stefan. Hade besök under hela dagen. När de åkt så kom Magnus, Mia och Ossian förbi. Fick fina blommor och choklad. Sista men inte minst kom Anna, Elin och Elsa förbi då fick jag min älskade parfym. Mycket lyckad dag, får tacka igen för att ni alla kom och firade oss :)

Senare på kvällen kom Rebecca över och sov hos oss, hon hade vart på stan med nå kompisar.

Min lilla kusin
 
Var över till Ida och drack lite te igår också. Fick ett teset och en den fina gråa tröjan här ovan. Tack så mycket bästa du! <3
 
Har även fått hem min kort som jag beställt nu i veckan :D Nu återstår bara att hitta album.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0