Förr eller senare exploderar jag

Det är synd om mig för tillfället. Jag ligger fortfarande deckad i soffan här hemma. Orkar inte gör någonting. Pappa fyller år i morgon också så skulle behöva ner på stan och köpa present, men det orkar jag inte heller just nu. Får fixa det imorgon. Hostar som en tok och har en förkylning från helvetet. Nej ska snart hoppa in iduschen och slluta tycka synd om mig. Har dessutom slutat röka, så just nu är ingenting bra.
Vi har en jävla massa flugor inne hos oss också, vet inte varför, dom är helt galna och dom tar aldirg slut, :(
Kan inte vara inne på facebook nu heller då jag bara blir störd av att klagande om politik hit och dit. Rösta på dem, rösta inte på dom, de gör fel, vi gör rätt osv osv.. de tar aldrig slut!
Nej nu ska jag sluta gnälla, jag och Mattias har nött serien "orange is the new black" i några dagar, snart kollat igom hela, kollat typ 8 avsnitt på två dygn :P
 Det är problemet med mig och Mattas, har vi börjat kolla på nått kan vi inte sluta ;)
 
Kollat på en film idag som heter "Förr eller senare exploderar jag", mycket känslor och en fin-hemsk film.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag tror på riktgt du skulle älska boken som filmen är baserad på. Jag har inte läst den själv, ska snart,den har fått hyllningar över hela världen!

2014-09-02 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0