Snart helg..

I tisdags var jag hos Emma He, drack lite te och snacka skit. Var väldigt trevligt! Hon har ju flyttat till min sida av stan så det är ju perfekt, nära och bra! :D Igår på jobbet satt jag och gjorde lite andra arbetsuppgifter än vanligt, skönt att få göra annat ibland. Den här veckan har verkligen gått fort. Först Stockholm i onsdags och sedan andra arbetsuppgifter  på torsdagen. Idag är det fredag och helg efter kl 17,05. Underbart! Ska på födelsedagsfest och fira Emelie W som fyllt år ikväll. Wiiie! Hade tänkt jag skulle trappa ner med festadet nu och börja träna mer och så men det är ju så roliga saker som händer hela tiden. Födelsedagsfest nu, nästa helg är det AW och sedan ska jag ut med Camilla på lördagen. Mycket party och kul nu på schemat.

Igår var jag på en långpromenad med Lotta, skönt att komma ut och vi fick mycket att snacka om som vanligt ;)

Nu ska jag dra mig mot jobbet för en sista dag innan helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0