Ikea

När jag och Mattias var till Ikea förra veckan shoppa vi på oss en väldig massa kan jag säga. Köpte ju bl.a byrån som jag la ut tidigare. Lite nya sängkläder till spjälsängen. Sen köpte vi i princip allt nytt till köket. Har rensat ut allt gammalt och ställt in frächst och nytt. 


Köpte även bilbarnstol på babyproffsen

Idag har min snälla syster Elsa hjälpt mig att noppra ögonbrynen, gör ju så sjukt ont och jag kan inte det där så hon får vara min proffshjälp där ;) var även hem till Ida en sväng ikväll och har nyss kört hem min syster viktoria och hennes kompis. 
Hm vad har jag mer gjort under påskhelgen. Vart och firar min mormor som fyllt år. Vart fika där och sen så klippte jag min morfar. Så han vart nöjd också. ;) var över till Malin och Maggan där Anna hälsade på. Var kul att ses en sväng och jag fick träffa deras två veckor gamla bebis, såå söt liten tjej. :) 
Min kompis Emelie H var även i stan över påsk så hann få besök av henne också. Väldigt trevligt som vanligt. Te och skitsnack i massor ;)

Nej, nu blir det sängen snart. Ny jobbardag imorgon. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0