Konferens

 I fredags var jag på konferens med jobbet i Stockholm. Vi bodde på hotellet vid globen och hela konferensen var på hotellet. Var väldigt roligt som vanligt att umgås med kollegorna utanför jobbet. Var dock en väldigt stressad och intensiv vistelse där. Var stressigt då v endast hade en timme på oss att checka in, ducha och fixa till sig inför middagen och festligheterna på kvällen. Skulle hoppa in i duchen och tänkte inte duscha håret eftersom jag inte skulle hinna, men så vred jag åt vet håll på duschslangen så vattnet kom ifrån en ovanför så vart ju helt blöt iaf. Haha, aja så går det är man inte tänker innan ;)
Delade rum med Martina och det var kul, hann ta en öl medan vi fixade oss innan vi gick ner till de andra. Sen körde jag på alkoholfritt hela kvällen, vitt vin, rött vid, champangne och öl.
 
 
Förrätt
Varmrätt
Efterrätt
Jag och Martina
Frukosten lär ju vara det bästa ;)

Vart en väldigt bra kväll iaf med massa dans och skratt. 
Lördagen var jag helt slut, höll på att somna på konferensen, sen på bussen hem. När jag kom hem la jag mig i soffan och så sov jag till dagen efter. Helt slutkörd i huvudet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0