Kväller

 Känner mig bara så ledsen hela tiden, så otroligt slut i kropp och själ efter en sån jobbig period som vart nu senast. Sovit så dåligt på nätterna också så finns inte mycket energi på dagarna. Aja, nog om det.. kan inte skriva för mycket här på bloggen och ska inte deppa ner er.
Idag jobbade jag iaf bara halvdag, åkte hem och åt matlådan och bytte om innan jag åkte till kyrkan där begravningen för Johnny ägde rum. Var en väldigt fin begravning och min kusin höll ett så otroligt vackert tal, så stolt över henne! <3 Vila i frid Johnny!
Direkt efter åkte jag till barnmorskan för jag var orolig eftersom jag fått så mycket sammandragningar de sista dagarna, och magen är sten hård. De sa att det antagligen berodde på stress och oro så jag ska förska ta det lite lugnare nu. Skulle det bli värre skulle jag kontakta Falun lasarett. Vår bebis mådde bra iaf, och det är ju de viktigaste.
Nu mot kvällen kom Gerda och Tilde över på besök, drack lite te och busa lite. Var väldigt trevligt, längesen vi sågs nu så det var verkligen på tiden ;) Får vi göra om snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

<3<3

Svar: <3<3
Taas

2015-05-03 @ 21:59:01
URL: http://emelies.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0