Sommardag

Haft en väldigt bra helg, hunnit träffa lite kompisar. Var ner på stan och åt Thai och hann snacka lite skit med Jessica g på lördagen. Den träffa jag min saknade elin på söndagen. Var väldigt trevligt att träffas igen. Hade hur mycket som helst att ta igen ;) hunnit träffat Ida också på lite temys. Vi har bytt däcken på bilen också så nu är sommardäcken där dom ska vara. 
Magen växer förövrigt på för fullt, längtar tills på onsdag då vi ska på nästa kontroll och se så bebis mår bra. 

Mattis fick även byta mina däck i år då jag inte ska bära så mycket. Fick njuta denna gång för nästa år åker jag väl på att byta dom där själv igen ;p

Idag var det verkligen som en sommardag så jag och älsklingen satt ute på balkongen och åt middag idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0