Onsdag

I måndags började Mattias jobba heltid igen så det blir tuffa dagar nu när man inte får någon avlastning. Men det fungerar. I måndags följde jag och Thilo med emma över till hennes pappas gamla lägenhet, min bror och hand tjej har flyttat in i den så vi gjorde dom lite sällskap där. I tisdags fick vi snabbt besök av Jessica G och hennes son Markus. Var kul att ses igen, fick fina presenter också. Senare på eftermiddagen kom min jobbarkompis Lotta förbi på besök. Fick så söta presenter där också. Var kul att ses, hann snacka igenom mycket och tiden bara rann iväg. Sist men inte minst kom Malin förbi med lite presenter från bästa Anna som tänkt på Thilo när hon var ute och shoppa. Thilo blir bortskämd som sagt ;) <3
Present från Lotta, cupcake kläder 
En bamse dräkt från Jessica 
Klädpaket från Anna
 Hann även över till ida en sväng på kvällen, vart bjuden på te och rödvin, mums så gott det var ;D 


Idag har jag och Thilo vart till Horndal och hälsat på Cilla och hennes fina barn Vidar och Lykke. Åt lite glass med jordgubbar. Kul att träffas igen, så det ska vi göra om snart :))
Vart en lite längre biltur än vad det var tänkt, fick för mig att de bodde kvar i Hedemora så åkte dit först, när jag väl var där sökte jag på gps och inser att det var Horndal jag skulle till ;) attans! Haha
Nu har jag precis vart och solat och nu är det mys hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0