Torp - kläder - helgen

I fredags var vi till min pappa och vart bjudna på grillat, var trevligt! I lördags var vi till Ersson och hjälpte han bygga på sitt hus, eller ja, jag skulle hjälpa till med jag vart barnvakt istället ;) 

 Senare kom min kusin också så vi drog över till Ida och fixade oss inför kvällen. Det vankades ju party på torp! Hade en super rolig kväll verkligen! Nanne grönvall, Brolle och the boppers spelade och så vart de disco med massa dans. 
 Som sagt var en så himla rolig kväll :D men saknar min lilla Thilo så klart, var rätt jobbigt ibland. Men de hade gått jätte bra här hemma så det kändes bra. När jag kom hem och hälsade på Thilo dagen efter sken han upp, sundes att han saknat mig... :') kändes bra i mammahjärtat <3

Thilo har även fått lite nya kläder igen. Jag har vart iväg och köpt idag. 
Sen fick vi en fin fleeceoverall och snutte av Ann och Ronny.

Min kusin Emma har också sovit här två nätter nu, det har vart mys. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0