De första..

 I tisdags var jag och Mattias iväg på husvisning i skogsbo, det var dock inget för oss. Men det är otroligt kul att kolla på hus tycker jag. Man lär sig så mycket för varje gång. Innan den här visningen läste jag på lite om lagfart och pantbrev som jag inte hade någon aning om att det tillkom. Tänkte att det räcker med kontantinsatsen så kan man köpa hus, men så var det inte riktigt. Det är kul och lärorikt att kolla fast vi inte har planer på att köpa hus nu direkt. På torsdagen kom pappa och hälsade på, det var trevligt.. var ett bra tag sen nu. :)
Mådde väldigt illa när jag åkte till jobbet i onsdags, var tvungen att stanna efter vägen och spy.. :( Buhuu! men har haft väligt tur under graviditen, det här var tredje gången under hela tiden annars har jag ju mått bra förutom lite magvärk till och från. Idag är det lördag redan och helg. Har vart på en ny husvisning idag och kollat, sååå kul!
Var sedan ner på stan en sväng och fixade de sista presenterna till Mattias som fyller år på måndag. Kunde inte hålla mig så köpte faktiskt våra första barnkläder idag <3 Hittade lite gulligt på stan så köpte en body, ett par byxor och små strumpor. Dom är ju så små <3
 
 
Senare gick jag över till Ida en sväng och vart bjuden på te, trevligt som alltid. Tänkte även visa vad jag fick i julklapp av henne, inte kunnat visa det tidigare då det vart lite hemligt ;) Men fick ett mamma-halsband som man ska använda när man är gravid. I smycket är det en liten grej som gör att det klinkar och de ljudet ska bebis känna igen sedan och bli lugn av. Måste även tilllägga att det var den första bebissak vi hade så det kändes väldigt specielt :D <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va kul med bebissaker ^^

Svar: Hihi ja, det finns ju så mycket gulligt ;D
Taas

2015-02-23 @ 10:59:15
URL: http://emeliewahlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0