Mattias 27 år

 Då var det dags för min uppdatering eftersom jag är så seg på att blogga. Till mitt försvar så har det var fullt upp dom här dagarna. Om vi börjar med söndagen, gick upp på morgonen och skulle sätta mig i bilen för att åka till Jessica G, så har kopplingen på bilen pajjat.. JÄVLIGT kul! och jävligt dyrt.. orkar inte. Men det är som det är, Mattias stackarn får vara i garaget några kvällar och se om han får igång det. Jessica kom iaf och hämta mig sen så åkte vi till henne och fika lite, var längesen så mycket trevligt att ses. Efter det åkte jag, Mattias, Andersson och Enoksson ut till Ersson och firade han lite i förskott då han fyller 30 år. 
På måndagen sen fyllde min Mattias år och vart gubbe, 27 år gammal. Stort grattis till min fina. <3
Efter jobbet då kom Mattias släkt över och firade honom, vart fika och en väldigt trevlig kväll. Igår kom min släkt och firade honom så haft kalas två dagar i rad. Och mycket trevlig kväll. :)
 
Mattias egengjorda tårta
 
 Idag har jag, pappa, Stefan och Emilia åkt ut till garaget där Mattias skruva och fikat lite mer (en jävla massa fika blir det) , sen har jag vart hos Ida ikväll och snackat skit. Fick även en super fin present av henne, en tröja och ett par byxor till lilla bebis. Hur fina som helst, "My mun is awesome" <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0