Västerås

 I helgen var jag hos bästa Anna och hälsade på, alltid när jag ska åka till Västerås själv så är det snöstorm, alltid nån klass 2 varning. Hatar iaf att åka när det snöar sådär, påvägen dit så stod en bil i diket och höll på att blir uppbärgad, när jag åkte hem så var det också en bil som stod i diket och en tjej utanför.. läskigt. Och alla kör liksom i 50-70 km/h så blir långa bilköer och svårt att köra om, inge kul. Tog mig iaf till Västerås och hade tjejmys på eftermiddagen/kvällen. Var längesen vi sågs nu så hade mycket att prata igenom, hade nästan träningsvärk i käkarna efter allt prat och skratt ;) På kvällen sen gjorde vi mat och kollade på film. På söndagen åkte vi och åt brunch på ikea, mycket gott vill jag lova... pannkakor!!! <3
Gick sedan på Erikslund i fler timmar och jag hittade en del bra saker, köpte tre par byxor, en tröja och fyra par bh:ar. Efter shoppingen avslutade vi med en kopp te hemma hos henne innan jag åkte hem till snökaoset, var mycket mer snö i Avesta än i Västerås så vart å skotta när jag kom hem.
 
Lite av det jag har köpt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0