Veckan som vart

Nu har jag vart sådär dålig på att blogga igen men har verkligen haft fullt upp den här veckan. Haft massa besök av fina vänner och släkt. Vart på kontroll med Thilo och han växer som han ska. 

Ställningen som ofta funkar vid magont. Han har väldigt ont i magen efter måltiderna och blir jätte ledsen så vi har köpt magdroppar nu så hoppas det blir bättre. 
I måndags hade vi besök av min jobbarkompis Camilla, Thilo fick mysa lite. Dock lär man ju säkra upp med handel, alltid. För sen kommer spyan ;) 
Thilo fick fina kläder av Camilla.

Haft min kusin emma på besök också, hon var till och med barnvakt en timme när vi vart till banken och det gick super bra, hon fick honom att somna och han sov så fint när vi kom hem. 

Efterlängtade Emelie H var hemma i stan nu också så vi har hunnit träffats en sväng också, dock hade vi en lite dålig dag då, typiskt... Så Thilo var inte den lugnaste då heller ;)
Haft min kompis Anna här också så hon fick mysa. Allt för längesen jag träffade henne också. 
Mys
Min mamma har lånat med Thilo en vända också, hon skulle ha "mormor-träff", det gick jätte bra att ha med honom, så glad för det! 
Mamma fota Thilo och den andra bebisen, det skiljer sig en dag emellan dom, våran lillaskrutt.. Så liten. 
Idag har vi haft besök av Camilla och Jocke, fick superfina presenter. Ett babynest, massa kläder, filt och nappar <3 var trevligt att ses igen efter väldigt länge. Saknar mina vänner! 
Idag har jag och Thilo vart över till Ida och Markus också, trevligt som alltid med Thilo var nog lite övertrött där borta så var inte mycket som hjälpte och ville inte bli tröstad :p 
Mattias kusin och deras barn var över i fredags också. Mycket trevligt och fika gjorde vi :) 
Nu vart de ett lång inlägg med mycket samma sak, men det är de våra dagar består av just nu. Haha!
Juste, vi blev fotograferade av Emelie W i onsdags också. Väntar med spänning på alla korten. 

Nej, nu är det dags att sova, Mattias ska upp och jobba halvdag imorgon och Thilo sover nu, så lär passa på innan han vaknar igen om någon timme. Puss och godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0