Karnevalen

Karnevalen har vart i helgen och första nyktra karnevalen för min del ;) Hoppas ni inte legat bakfulla hela helgen! I fredags var jag och Mattias hem till pappa och grillade lite grann. Åkte sedan ner till stan och hejade på mina syskon Stefan, Elin och Elsa som sprang, riktigt duktiga var dom! Jag och Mattias agerade sedan chaufför till nästan alla av mina syskon på natten, de skulle blåsa grönt. Jag och Mattias körde på filmkväll :)

 

 

Lördagen så var jag ner på stan med Jessica J och kollade dansuppvisningen och gick en vända på marknaden, alltid samma saker så köpte inget denna gång. Var över till Ida en sväng på eftermiddagen och tog en kopp te och sen hämta Enoksson upp mig och Mattias så vi åkte med han i hans bil på crusingen. Var mycket folk ute och solen kom fram lite då och då bland alla regnskurar. Mot kvällen sen kom Ersson och Enoksson och vi åkte till Kina resturangen och åt god mat, dom körde sedan hem slitna mig så jag fick lägga mig i soffan och sen drog de ner på stan igen och tog någon öl. Jag mådde bäst hemma, kan ju inte vara ute och ränna på stan med den här kulan ;)  

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0